Bär något Grönt för Miljön

(Foto lånat härifrån)

 

Onsdagen den 19 januari så uppmanar jag alla som vill och kan att välja att bära något grönt klädesplagg eller annan grön accessoar för att visa alla att du bryr dig om miljön, och att du tycker den är viktig!

Detta är ett skolarbete som Elin Lundwall med flera startat och som du kan stödja genom att sprida det vidare, så det når så många som möjligt. Du kan även gå med i deras Facebooksida som heter ”Bär något grönt för Miljön” för att visa att du är med. Jag är med, är du?

9 kommentarer

Under Tänka på Miljön & Människan

9 svar till “Bär något Grönt för Miljön

  1. Nu har jag ”joinat” gruppen på fejjan!! :D

  2. Hanna

    Grönt är min favoritfärg och initiativet är gott. Jag är på!

  3. Härlig förslag! Får ha en grön snodd på den 19. Har mest mina terapeut kläder på- de är eko men ej gröna :-) Kramkram

  4. Pingback: Grön mejk för miljöns skull |

  5. E.

    Grönt är verkligen skönt!!! Jag har nog en miljödag varje dag då;-)

    /E.

Kommentera

