Nya Ecomuffin

Bild lånad härifrån

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men min gamla blogg fungerar inte längre. Jag har inte fått några meddelanden utan bloggen har bara slutat existera. Jag har tänkt flytta min blogg till rätt adress, då hallonmuffin känts aningen fel, men kanske inte så här. Det finns ingen på WordPress som kan svara på vad som hänt förrän måndag, så jag får vänta tålmodigt.

Så nu får detta bli den rätta bloggen vad som än händer med den gamla. Ett nytt år, och en ny bloggadress, men samma gamla blogginnehåll med inriktning på det ekologiska. Så nu får du bara ändra din adress, så du kommer rätt, igen.Välkommen.

16 kommentarer

Filed under Livet

16 responses to “Nya Ecomuffin

  1. Konstigt med gamla bloggen!! Men det kanske var lika bra, så du kom till skott med den nya!!
    Inget ont som inte har nåt gott med sig!
    KRAM!!

    • Ja, det gäller att se det positivt, och det gör jag. Jag hoppas dock jag kan få tillbaka de gamla blogginläggen – men om inte – så blir det en ny start, på det nya året. Det här blir bra. Kram

  2. Svar på din kommentar på min blogg:
    2011 kommer rocka fett!!! 😀
    Det kommer bli kul att följa dig också, Vera!!

  3. Du är så härligt positiv! Jag sitter här och tycker väldigt synd om dig. Skulle själv bli hemskt upprörd om det hände mig. KRAM ♥

    • Jag fick ta ett andetag och inse att jag inte kan påverka detta just nu. Och eftersom jag tänkt tanken några gånger om att byta adress till ecomuffin, så får detta bli det tillfället helt enkelt – även om jag inte valt det själv. 🙂 Härligt att jag har er, som stödjer och stöttar mig. Kram, karma och kärlek

  4. sagogrynet

    Tack för länken till den nya bloggen! ❤
    Ut med det gamla och in med det nya! 😀 Äntligen 2011!
    Ljus och kärlek!

  5. Svar på din kommentar på min blogg:
    Tears of joy!! 😀
    Klart vi hjälper dig!! Det är sånt vi ”bloggsystrar” är till för!! Bland annat…!! 😀

  6. Mia

    strange!! alla sidor lär finnas kvar, allt sparas ju av ”storebror” på något sätt så allt som någonsin publicerats ska gå att få tag i tydligen.. men det där må de lärde grotta i! Hoppas du får fatt i den gamla sidan. Lycka till me den nya! 🙂 Kraaam å Go Fortsättning änna!!!!

    • Ja, vi får väl se vad wordpress säger på måndag? Men det ligger säkerligen kvar. Ny tag, nya perspektiv, och jag hade ju änna tänkt byta. Kram, karma och kärlek

  7. Allt som sker har en mening här i livet 😉 vilket ibland kan vara svårt att förstå men i det här fallet vart det ju perfekt tillfälle att få namnet ändrat 🙂

    Har ändrat på min blogg.

    kram

  8. Så härligt att se att du redan kommit igång här på din nya adress 🙂 ! Hoppas så att det löser sig med de gamla inläggen och allt.

    Massor med solstrålar och kramar
    Gabriela

    • Tack fina Gabriela! ♥ Ja, jag började på direkten igår när jag insåg fakta. Det var ju ett ypperligt tillfälle att faktiskt ändra bloggadressen – sedan får vi se vad som hänt och om jag kan lägga in de gamla inläggen, i alla fall de som är viktiga. Kram, karma och kärlek

Kommentera

