Jag Sökte Dig och fann Mitt Hjärta

Jag fick en av de bästa julklapparna jag någonsin fått av min älskade man! Han gav mig den vackraste dagboken med ett hjärta från Minthe som jag dreglat över sedan jag såg den, och som bara fanns i ett exemplar i deras nätbutik!

Den är gjord av återvunna cykelslangar, återvunnet fläckigt och solkigt papper och gamla gardinrester. Den har även en gammal dansk turpeng som visar vilken sida man är på. Det bor en själ där helt enkelt, och nu även mina innersta drömmar, tankar, minnen och positiva affirmationer numera.

Vill du ha en liknande eller ge bort en? Kolla in andra dagböcker här av återvunna cykeldäck, i olika storlekar. De är också himla fina, men inte lika fin som min! ♥

16 kommentarer

Filed under Tänka på Miljön & Människan

16 responses to “Jag Sökte Dig och fann Mitt Hjärta

  1. Vilken underbar man du har!

  2. Åh, vad super gulligt!

  3. Din är verkligen fin!! 😀 Precis som du!! 😀
    Var rädd om din man!! Han verkar vara en riktig pärla!! 😀

  4. Svar från min blogg:
    Den som lever får se!! 😀 Kram, kram!! ❤

  5. Fin och passar dig perfekt ju 🙂 Här är det tokaffirmering som gäller nu när det nya ska börja 😀 Kram, karma och kärlek

  6. Vilken läckerbit! 🙂

Kommentera

