6 responses to “Designa Din Egen SIGG

  1. Här hos mig i Östersund är tyvärr flaskvatten ett måste. Tar emot att köpa flaskvatten men jag vill inte få i mig parasiter;)

    • Nä, det förstår jag absolut. Det har ju stått en massa artiklar i tidningen om det. Men kommer det vara så för alltid?

      • Nej nu har de tagit död på parasiten. Nu ska vattennätet spolas så i februari har vi förhoppningsvis rent vatten i kranen igen.

        Man har lärt sig att uppskatta hur fantastiskt det är med rent vatten i kranen.

      • Ja, det förstår jag – det är först då människor börjar förstå kanske? Det måste hända något katastrofalt? Men det är gott att det blir rent vatten tills februari, och hoppas det lämnat en eftertanke till de andra i Östersund (jag vet ju numera att du har det tänket också)? Kram

Kommentera

