Paket från Loveko

Otroligt fina Jenny på Loveko skickade mig ett paket med en tvål från Nostalgia Organics som jag ska få testa och recensera. Jag älskar verkligen dessa tvålar och jag kan nu säga att utsidan är lika underbar som doften. Jag fick tvåldoften Angel Kiss som doftar av underbar pepparmint och som kommer väcka mig till liv när livet känns aningen trögt.

Ni har väl inte missat att ni kan vinna en egen tvål med doften choklad och pepparmint? Mud Pie är en riktigt goding så passa på att tävla och vinna denna vackra och väldoftande tvål. Du kan läsa mer här hur du går tillväga, och fredagen den 14 januari kl. 24.00 avslutas den.

Lämna en kommentar

Filed under Ekologisk Skönhet, Ekologiska Råvaror, EkoTävling

Kommentera

