De Ekologiska Kattleksakerna

De ekologiska och handgjorda kattleksakerna i tävlingen jag har med fina Bibbi från Gröna Katten/Butik Änglagård går till dessa kattägare (kattägda?) som vinner varsin leksak till sina katter:

♥ Elin Bogstag – Ulle

♥ Inge Johansson – Ulla

♥ Linda Svensson – Ulla

Maila era adresser till mig på ecomuffin[at]gmail.com.

Vi säger stort grattis till er och vi hoppas era katter ska älska dem precis som våra gör, och jag vill tacka Bibbi som gjort denna tävling möjlig och även ett stort tack de övriga tävlande! ♥

4 kommentarer

Filed under Ekologiskt för Djuren, EkoTävling

4 responses to “De Ekologiska Kattleksakerna

  1. Åh va roligt, jag och Grävlis tackar och tar emot. Vi får lägga upp några bilder på bloggen 🙂

  2. Hej Vera!
    Min katt Liten älskar sin Sculle från Gröna Katten/ Gutik Änglagård.
    Här kommer en videohälsning från oss!

    Carin & Liten

Kommentera

