Livet & Kärleken

Life goes on.

/Håkan (Du fattas oss) ♥

15 kommentarer

Filed under Livet

15 responses to “Livet & Kärleken

  1. Maria

    En god klem til deg,Vera.

  2. Life goes on – men ibland kan det vara svårt och smärtsamt att släppa taget…! Fast vad har man för val…?!?
    Stor kram!! ❤

    • Svar från min blogg:
      Så du har haft en Vampyr-period…!?! 😉
      Ha, ha!! 😀

      Störst av allt är kärleken…! Tur att den lever vidare i våra hjärtan oavsett vad som händer med någons kropp!! KRAM!!

      • Ja, jag hade visst det. 🙂 Fast jag är ganska så svag för vampyrer överhuvudtaget. Fast inte lika mycket som förr. 🙂 Ja, i mitt hjärta så finns ett litet rum med minnen som jag tänker vårda ömt och ta fram ibland. ♥

  3. Kram (konserten var gungig, me like) Snart kommer det mail till dig med 🙂

  4. Usch då! Hoppas det känns ok mitt i allt jobbiga?

    Skickar styrkekramar långt norrifrån!!!

    • Ja, livet går vidare Malin. Han finns kvar i våra hjärtan och jag är säker han har det bra nu – fast det är svårt att sudda ut känslan av tomheten som bildas.
      Men han ville vi skulle kämpa på, så det är det vi gör. Tack för fina omtanken, styrkan och värmen. ♥

  5. Massor av kärlek till dig ❤

  6. Även om jag skickade dig ett mail så vill jag lämna ett ♥ och ännu mer kramar förstås.

Kommentera

