Crazy For Crazy Rumors

 

Jag som egentligen inte är någon läppstiftsfantast, utan jag föredrar oftast läppbalsam som ger lite färg. När jag såg Hibiskiss från Crazy Rumors, så blev jag väldigt nyfiken på dessa.

Innehåller ekologiskt sheasmör och jojobaolja som gör läpparna mjuka och fina. Finns i 6 olika färger och smaker, och är dessutom sötade med stevia (ört) som gör dem till ett riktigt läppgodis! Det är dessutom veganvänligt!

Jag är riktigt sugen på färgen Coral till våren. De finns att köpa i denna svenska webbshop och kostar 75 kronor.

4 kommentarer

Filed under Ekologisk Skönhet

4 responses to “Crazy For Crazy Rumors

  1. Dom smells lööövely och är väldigt mjuka och fina.

Kommentera

