Veckans In & Ut

bild lånad härifrån

 

Veckans ut:

♥ 1 röd och 1 grön tröja, 1 par gråa & 1 par beiga byxor: Till Emmaus

♥ 3 korkunderlägg: Till Emmaus

♥ 3 t-tröjor, 1 långarmad stickad tröja, 1 badrock (har hängt i garderoben sedan vi flyttade ihop – han har aldrig använt den) och 1 väska: Till Emmaus

♥ 3 böcker & 1 bodylotion: Till Cilla

♥ 1 armband & 1 necessär. Till jobbet

Veckans In:

♥ 2 förvaringsboxar (så fina): Emmaus

♥ 2 böcker: Emmaus

1 träarmband. Fått.

Motivering: -14. Nu är det ju inte bara jag som slängt, utan jag räknat in mannens rensande också. Men även det han köpt in (2 böcker). Jag tycker vi ska vara riktigt nöjda. Förvaringsboxarna ska användas till att ha viktiga papper i. Armbandet i trä fick jag av min kontakttjej som också börjat rensa ut.

10 kommentarer

Filed under Återanvändning (Recycle), Tänka på Miljön & Människan

10 responses to “Veckans In & Ut

  1. Haha jeflar vad ni varit duktiga! ❤

  2. Pernilla/ekoenkelt

    Wooo, bra jobbat! Gud vad roligt att vara två stycken som rensar – ännu mer att kasta ut! 😉

  3. Här rensas/sorteras det med, just nu mest i dator/mail/filer. Skönt att få ordning på det 🙂 Ha en skön avslutning på söndagen och en härlig vecka 🙂 Det kommer jag ha 🙂 Kram

  4. Det här rensandet verkar smitta av sig!! Får väl se om jag får det också…!! Fast jag har ett himla bra immunförsvar, så man vet aldrig…!! 😉

  5. Ja, jag tänkte faktiskt göra det sen när det har lugnat ner sig lite…!! 😀

Kommentera

