Tävling I: Alla Hjärtans Dag

Istället för att ha endast en Alla Hjärtans Dag-tävling, så har jag delat upp den i tre delar för lite mer  spänning. Så först ut så tävlar du om detta underbara läppbalsam från Ganache for Lips.

Jenny Jahn på Loveko tycker After Eight förknippas med romantik och vill därför tävla ut ett läppbalsam med smak av finaste chokladsmak blandat med fräsch mintsmak – en oslagbar kombination, givetvis.

Läppbalsamet är gjort av finaste gourmetchoklad, mjukgörande sheasmör, bivax, olika slags välgörande oljor och helt smaksatta med naturlig pepparmyntsolja som gör dina läppar mjuka, väldoftande och pussvänliga. Det enda du behöver göra är att skriva i kommentaren vem du vill ge den (du får givetvis ge den till dig själv). Denna tävling håller på tills ikväll kl. 24.00.

Det kommer fler tävlingar under dagen som håller på lite längre. Så håll utkik. ♥

Jag vet även att Jenny har rabatt idag på Alla Hjärtans Dag! Så kolla in här.

18 kommentarer

Filed under Ekologisk Skönhet, EkoTävling

18 responses to “Tävling I: Alla Hjärtans Dag

  1. Anna

    Jag skulle gärna vinna ett läppbalsam! Det låter underbart gott med en kombination av choklad/mint. Om jag vinner skulle jag nog faktiskt ge den till mig själv – mina läppar är otroligt vintertorra. De behöver all hjälp de kan få! 🙂

  2. Tommy

    Jag vill ge min mamma detta läppbalsam med chokladmint då hon skulle behöva lite ompyssling, och då jag bor så långt bort från henne.

  3. Om jag vann så skulle jag ge den till mig själv, dels för att jag tror det ökar chanserna att någon vill möta mina läppar och dels även för att jag faktiskt tycker det är dags att göra slut med mitt gamla vanliga lypsyl trots att det är en hjärtans dag 🙂

  4. Elin

    Jag vill ge den till mig själv. Man ska alltid (till viss del) se till att man själv mår bra. Då kan man även, i förlängningen se andra.

  5. Jag vill så klart ha den själv. Har redan fått smaka på Ganache for Lips och det finns inte en chans att jag vill ge mig ifrån ett sådant läppsyl som är så himla underbart!

  6. Anders

    Jag önskar om jag vinner ge det till min fru.

  7. Kari

    Till mig själv för jag är så himla cool – Kari Cool!

  8. maria

    Jag vill gärna tävla om Ganache for Lips och jag kommer nog ge det åt mig själv. Puss & Kram

  9. Anca

    Ohhh! Jag vill gärna ge ett fin läppsyl till mig själv, of course. Vad fiiint!

  10. Tina Carlström

    Jag är en torrboll som du vet, och behöver allt jag kan komma över. Så jag ger den gärna till mig själv. Tack. 😉

  11. Om jag vann skulle jag och min sambo dela på den, för vi har båda übertorra läppar i kalla vinter-Sverige!

  12. Åsa

    Till mig själv så jag kan ge mina härliga ungar massa goa chokladpussar ❤

  13. Jag skulle nog ge läppbalsamet till mig själv eftersom jag älskar allt med choklad. 🙂

  14. Cilla

    Jag håller på att byta ut all min skönhetsvård mot grön skönhetsvård. Så jag skulle definitivt ge detta till mig själv. 🙂

  15. Hanna

    Hela 3 tävlingar?! Wow, du skämmer bort oss läsare!
    Jag vill såklart vara med och tävla. Jag skulle ge detta läppbalsam till mig själv 🙂

  16. Jag sällar mig till skaran som faktiskt vill ge detta läppbalsam till mig själv. Jag har stora problem med torr hy och torra läppar, och har inte hittat något läppbalsam som riktigt hjälper. Chansen att få testa ett med choklad och mint kan jag så klart inte gå miste om så jag är jättegärna med och tävlar! 🙂

  17. Eftersom jag precis har köpt två till mig själv så skulle jag allt ge bort det om jag vann och då skulle jag ge det till min vän och kollega Martina som behöver lite mer choklad i sin vardag!

  18. Åh, mums. Den ger jag till mig själv och så får ju Älsklingen också lite glädje av den!

Kommentera

