Tävling III: Alla Hjärtans Dag

Och här kommer den tredje och sista tävlingen för denna Alla Hjärtans dag. Det är återigen ett samarbete med Jenny på Loveko, och denna gång kan du vinna en helt underbar sockerskrubb från Sweet Beauty som heter Love Potion och har en underbar doft av rosor & choklad.

Love Potion sockerskrubb är en romantisk kombination av ekologisk fairtrade choklad, röda kronblad från rosor och en blandning av eteriska oljor i form av ros, geranium och vanilj som gör dig väldoftande, mjuk och len. Du enda du behöver svara på är hur länge sockerskrubben håller när du väl öppnat burken. Maila in svaret till mig på ecomuffin(at)gmail(dot)com innan söndag den 20 februari kl.24.00. Lycka till. ♥

Ps. Vill du ha en extraröst så kan du blogga, twittra eller facebooka om tävlingen. Om du inte har något av dem så kan du skriva något om tävlingen i en kommentar till någon blogg eller dylikt. Glöm inte skicka med en länk!


8 kommentarer

Filed under Ekologisk Skönhet, EkoTävling

8 responses to “Tävling III: Alla Hjärtans Dag

  1. Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
    Lots of love tillbaka, Vera!!
    Ja, jag har haft en riktigt mysig dag! Först med min man och sen med goda vänner!! 😀
    Nu sover jag över i lokalen igen – det är som mitt andra hem nu!! 😀

  2. hej är jätte gärna med,mejlár svaret kram sandra

  3. Pingback: Sista Chansen | ECOMUFFIN

  4. Jag är gärna med. Mejlar svaret och här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/love-potion-202.html har jag länkat för extra lott.

  5. Pingback: Tävla hos Ecomuffin « Straight from my heart

  6. Pingback: Tävla hos Ecomuffin « Straight from my heart

Kommentera

