Lavendel Dream

Jag har hittat lite mer favoriter som jag gärna skulle vilja ha, som doftar ljuvligt av lavendel. Jag längtar efter vacker lavendel utanför drömhuset, en varm, ljuv sommardag. Jag längtar efter värme nu.


Sweet Beauty Spa har en lavendelserie med doft av vit choklad, lavendel och björnbär. Denna sockerskrubb innehåller lavendelblommor.

 

Yogi Lavendelte, innan läggdags – för en harmonisk sömn

 

Tsi-La´s Misaki med ekologisk lavender i – stillar sinnen

 

Tvätta golven med Maison Belle från Isabella Smith – doftar ljuvligt av lavendel/apelsin

 


Åh, mitt favoritmärke har ju sin lavendeltvål – Lavender Flowers

10 kommentarer

Filed under Ekologisk Skönhet, EkoTips

10 responses to “Lavendel Dream

  1. Alltså, Sweet Beautys doft Lavender Berry är bland det godaste jag känt. Jag skulle nog aldrig tröttna på den doften. Jag är så vansinnigt sugen på bodylotionen att jag tänker på den nästan varje dag – Jag, konstig?? Nää..bara smått besatt..hahaha.. ♥

    • Jag måste nog medge att den där besattheten smittat av sig till mig fastän jag inte vet hur den doftar än. Fast å andra sidan så har Sweet Beauty Spa´s dofter inte gjort mig besviken än – möjligen mojjito som doftade lite för mycket fotkräm för att smörja in hela mig med, men den doftade ju inte illa. Men jag tänker en blandning mellan björnbärs sötma, lavendelns harmoni, och härlig, krämig vit choklad. My gush – himmelriket måste vara nära? ♥

  2. E.

    TACK! I just love it:-) 45 kronor kan jag berätta att den kostade mig:-P Ibland gör man sådana där fynd, som bara känns sååå rätt!

    Deon kom igår! Har testat pyttelite idag, för att se om jag får någon reaktion. Ingen ännu i alla fall;-)

    Lilac (är fint ord) kram!
    /E.

    PS. KÖP tvålen:-P

  3. E.

    Tackar ödmjukast för länkningen också:-)

    *Värme*
    /E.

  4. Här kommer svar på din och E’s kommentarer på min blogg:
    Tack kära, kära bloggsystrar!! Era ord värmer oerhört!!
    Jo, jag måste ringa har jag insett. Sitter i lokalen nu efter att ha sovit här inatt igen 😀 och ringer nog direkt jag kommer hem, eller om jag kommer hem försent, imorgon! Skulle väl nästan åka till lasarettet istället för hem och häcka där till jag får svar, men det verkar lite väl drastiskt…! 😛
    Sjukvårdsupplysningen är ju också en idé, men risken är nog att de bara hänvisar mig till läkaren i alla fall…! Ja, nåt måste göras – det är helt klart!! Tack för ert stöd!! ❤
    Lila, lavendeldoftande kärlek tillbaka!!

  5. Vad underbart att du gillar örhängena, det glädjer mig!

    Ha en fin dag!

  6. Sara Eriksson

    hellu goa glada du =) hur blev det med den där ”parfym tips listan” har spanat o spanat =) du har sån bra koll o skulle blli så glad om du ville berätta några tips i olika pris klasser =) många kramar

  7. jag älskar alla Isabella Smiths rengöringsprodukter 🙂

Kommentera

