Vinnaren av Suncoats Nagellack

Jag och Gabriela presenterar vinnaren av Suncoats vattenbaserade nagellack som är, Jenny Hansen!

Maila mig din adress och vilken färg du önskar på ecomuffin(at)gmail.com så ska jag se till att den hamnar i din brevlåda så snart som möjligt. Är det för kallt så går det inte skicka den, så det kan ta lite tid beroende på vädrets makter.

Tack alla som tävlade, och tack Gabriela som gjorde denna tävling möjlig! ♥

Pssst. Köp ett Compact Powder Light Ivory (puder för den skandinaviska huden) för 355 kr och få ett Blush 995 (rouge) gratis Turkos.

7 kommentarer

Filed under EkoTävling, EkoTips, Tänka på Miljön & Människan

7 responses to “Vinnaren av Suncoats Nagellack

  1. Vill också säga grattis till Jenny! Det är kallt här i Östersund idag men de lovar ju varmare väder 🙂 .
    Önskar dig och dina läsare en strålande dag ❤

    • Ja, jag vill verkligen ha varmare väder – jag drömmer om vår nu, Gabriela! Du är Östersunds egna solstråle! 😉 Vet du förövrigt att jag var i Östersund när jag var liten och jag vägrade bada i Storsjön pga sjöodjuret? Kram

  2. Jenny

    Jag vann! Vad kul! Vad spännande! Mailar min adress direkt! Kram

  3. Åh, vad gulligt 🙂
    Hoppas att du inte blev avskräckt, det skulle vara så roligt om du kom upp till Jämtland. Vi kan sitta på bryggan och se om vi ser Storsjöodjuret 😉
    Massor med kramar och önskar dig en underbar fredag! ❤

    • Jag tror jag skulle vara lite tuffare idag, så jag skulle nog våga sitta på bryggan och kolla in sjöodjuret! Frågan är om jag skulle våga bada? 😉 Det roliga är att mormor och jag körde runt länge för att hitta ned till badplatsen och när vi väl hittade den så vågade jag bara gå i till fotknölarna eftersom jag antog sjöodjuret INTE kunde nå mig där. Haha, vad rolig man är. Ha en underbar fredag och helg Gabriela! Kram, karma och kärlek

  4. Vilken super söt berättelse! Alldeles riktigt, så nära strand kan inte Storsjöodjuret komma 😉
    Då finns det kanske chans för både dopp i vattnet, solning och spaning på Storsjöodjuret 🙂
    Solstrålar och kramar G

    • Ja, definitivt Gabriela! 😉 Faktiskt så är Östersund det längsta jag kommit uppåt i Sverige, och det är ju i sig bara halva Sverige. Så det kanske är dags snart – att utforska öfvre Sverige? Jag som inte längre vill flyga pga miljöskäl (och för jag också är lite flygrädd). Jag tar dock hellre tåget. Kram & vårkärlek

Kommentera

