It Stays on The Lips, Not The Hips

Jag har fått prova Ganache for Lips läppcerat med den ljuvliga smaken av chokladmousse. Ganache for Lips är dessutom tillverkad av en av världens mest belönade choklad – Scharffen Berger choklad, som dessutom är helt sockerfri.

Förutom lyxig choklad för finsmakare så är ceratet fullproppat med näringsgivande och feta ingredienser som jojobaolja, sheasmör, mandelolja, aprikoskärnolja & bivax som absorberas in och mjukar upp, reparerar och stärker.

-”It Stays on The Lips, Not The Hips”, är ett citat som de använder på sin hemsida just för att den är så otroligt välsmakande/doftande, men att den inte är någon fara för höfterna/hälsan.

Plus: Doften, smaken – jag vill äta upp det. Att det håller sig kvar på läpparna länge och mjukar upp dem ordentligt. Vårdande. Den fina designen på cerathylsan. Det finns nästan en risk för överkonsumtion.

Minus: Risken för överkonsumtion.

Betyg: 5. Jag konsumerar mycket läppcerat och jag har nog 4 stycken nu på olika ställen, av olika märken. Jag använder hellre läppcerat än läppstift för en naturligare look. Men detta cerat var helt klart en av de bästa enligt mig. Finns att köpa för 65 kronor på denna webshop.

8 kommentarer

Filed under Ekologisk Skönhet, Ekologiska Råvaror, Recension

8 responses to “It Stays on The Lips, Not The Hips

  1. I löööv it! Det är det absolut bästa läppbalsamet jag någonsin testat. Fast i konsistensen, men änså väldigt mjukt och vårdande på läpparna. Det är helt oumbärligt när läpparna känns uttorkade. Kram ♥

    • Jag håller med dig Jenny! Min favvo också hittills och då vet ju du hur kär jag är i mitt Lisen Organics chokladkyss-balm (som snart är slut). Men jag märker det inte håller lika länge som Ganache for Lips. Så it`s my new favorite! ♥

  2. harmoniamaria

    Mmm… det låter som något för mig!!

  3. E.

    Vem vann de där sista tävlingarna egentligen?? Har jag missat resultatet?

    Kramen!
    /E.

  4. Bra catch phrase! Och ja, de är väldigt gottiga… Trevlig helg Vera!

Kommentera

