Maryfly Organics

Hej, nu är ni välkomna att besöka vår webshop Maryfly Organics. Ekologisk skönhetsvård och annat välbefinnande, vald med stor omsorg. När du handlar hos oss, så vet du att vi kollat igenom produkterna innan så du ska kunna känna dig säker.

Just nu så är det erbjudanden under april 2011, så kolla in. Just nu är det 10 % rabatt på alla våra produkter från Spiezia (100 % ekologiskt)! Men på måndag 18 april dyker det upp fler erbjudanden. Så håll utkik!

Kram, karma och kärlek

/Vera

3 kommentarer

Filed under Ekologisk Skönhet

3 responses to “Maryfly Organics

  1. Du är inte speciellt aktiv på din blogg…!! Jag hoppas verkligen att det beror på att du har MASSOR att göra och MASSOR av kunder med Maryfly Organics!!

    Jag har gjort en ny ”hemsideblogg” till Föreningen Aurora Helhetshälsa som huserar i min lokal! Titta gärna in en sväng!!
    http://aurorahelhetshalsa.blogspot.com

    KRAM!!! 😀

    • Anneli, kan det bero på att Ecomuffin är nedlagd och att jag numera bloggar på Fallin in love with nature? 😉 Jag såg din fina sida, så jag har redan varit och kollat in den. Kanonfin! ❤

  2. Men herre gud…! *Hjärnsläpp* Det VET jag ju!! 😛

Kommentera

